یبلیبلیبلیب

رذزرذزر

یبلیبلیبلیب

رذزرذزر

نبردی به قدمت تاریخ

سلام بر بانو


در این پست بسیاری مسائل برایت روشن خواهدشد

در طول تاریخ همواره مردها منت زنها را کشیده اند و زنها پنهان شده اند و ناز کرده اند و رنج را بر مردان تحمیل کرده اند اما پیروز میدان مردان بوده اند و اکنون بار دیگر در این زمانه این جنگ اغازیدن گرفته و من با تو در نبردم



روز شنبه یک اتفاق بد برایم افتاد همانطور که خبر داری یا شایدم نداری چند اس ام اس شاعرانه برایت فرستادم که همه ی شعرهایش را فقط خودم و فقط برای خودت و از روی علاقه و دلبستگی گفته بودم اما تو سیم کارتت را عوض کرده بودی و من نتوانستم پیامها را به تو برسانم .....ولی در این وبلاگ میگذارم امیداوارم بخوانی :

1- بانو

قهری ؟



2-دفتر شعرم بی تو خط خطی است


3-ابر سفیدم

نخندی

سیاه میشم میبارم



4-فحشهایت چند است بانو ؟

خریدارم

هم وزنش غزل میدهم 


5-خاموشی و خاموشست ماهتاب روشنم

راه را گم کرده ام



ببخشید از اینجا به بعد رو شاید پراکنده و بی نظم  و بی حساب و کتاب صحبت کنم اخه مستم


چرا از من میترسی  ؟ چرا از یک رابطه ی مسخره میترسی چرا محل سگ بهم نمیزاری ؟ چرا سیم کارتت رو عوض کردی ؟ با کی مشورت کردی که همچین تصمیمی رو گرفتی  ؟ با بابات ؟ با دوستای مسخرت ؟ حیف اینهمه شعر که برات گفتم عیب نداره باز هم برات شعر میگم باز هم و باز هم و تا قیامت برای چشمات شعر میگم دختره ی سر به هوا خوش گذرون تهی مغز بی مایه سطحی مزخرف حیف اون همه شعری که برات گفتم باز هم میگم تا قیامت برای چشمات شعر میگم تو چرا درک نمیکنی ؟ چرا انقدر سطح فکرت پایین و کودکانه است ؟ میترسی از پشت کامپیوتر یا با اس ام اس چه بلایی سرت بیارم ؟ در مورد من چی فکر کردی ؟ فکر کردی از پشت کامپیوتر میخوام بکشومنت خونه خالی ؟ ساقی یه پیک دیگه بریز , مینوشم به سلامتیت ... میتونم درکت کنم چرا میترسی چون ...........علت اصلی رو نمیگم که ریشه ی تربیتی داره و لی ریشه اش رو در جای دیگه میگم . میترسی از من میتسرسی از یک رابطه میترسی تو میترسی دلبسته ی من بشی و بعد من که معلوم نیست کی هستم نیام خاستگاریت و تو سرت بی کلاه بمونه ولی اصلا توجه داری که من ریسک بزرگتری رو دارم متحمل میشم ؟

بانو ......


بانو....

اشکم سرازیر است ....


بانو ....

.

.

.

.

.

.

دوستت دارم



خیلی جلوی خودم رو گرفتم که این جمله رو نگم اما نشد . اره من دوست دارم عاشقتم میخواهم با توباشم چون تو خوبی چون تو نجیبی چون تو خانمی چون تو برای من کاملی چون کسی رو مثل تو ندیدم . من از پشت کوه نیومدم و دختر ندیده هم نیستم ولی کسی رو مثل تو ندیدم . ولی تو محل سگ بهم نمیزاری پس سهم من چی میشه .....یک پیک دیگه ..... مینوشم به سلامتیت


پس سهم من چی میشه دختره ی کوتاه فکر چرا سطح فکرت از نوک دماغت بالاتر نمیره ؟


دوستت دارم لعنتی


میفهمی دوستت دارم


مهم نیست من چه خریم و چه اوشگولیم

مهم اینه که دوسستت دارم


هیچ میدونی اگه بهت نرسم چه بلایی سرم میاد ؟ میدونی دارم چه ریسکی رو به جون میخرم ؟ لعنتی دوست دارم

لعنتی

میفهمی  ؟


نمیفهمی بده من بطری مشروب رو

سیم کارتت رو عوض کردی بچه ؟ 


فکر میکنی اون خدایی که دفعه ی اول به طرز معجزه اسایی شمارت رو به من رسوند ناتوانه برای اینکه دوباره این کار رو انجام بده ؟


دوستت دارم لعنتی


مغزم داره میترکه .....


از چی فرار میکنی ؟

ار چی میترسی ...

 الان که دارم اینها رو مینویسم یک لیتر مشروب خوردم و صدای تکنو رو تو اتاقم تا ته زیاد کردم ....

 باید برم داریوش گوش بدم

بهم محل سگ نمیذاری لعنتی


اگه اون شعرها رو واسه سنگ گفته بودم اشکش در میومد و جوابم رو میداد


دوستت دارم لعنتی میفهمی ؟

بهم محل سگ نمیذاری


تقصیر نداری سطح فکرت همینه


برات مهمه من کی هستم ؟

اگه بدونی من کیم نگاهم هم نمیکنی 


اینکه سیم کارتت رو عوض کردی چند تا حالت داره لعنتی دوستت دارم


یا منو شناختی که دیدی گفتم پس میزنی یا اینکه میترسی من نیام خواستگاریت و تو درگیر یک رابطه ی نا خواسته بشی


اما بدون بانو کارت تمومه تو بخواهی یا نخواهی درگیر من شدی

چون میدونم تجربیاتی رو که با من داشتی شاید تا حالا با هیچکسی نداشتی و عین میخ تو مغزت فرو میره با تو هستم لعنتی دوستت دارم ... اشکم دروامد . دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم


میفهمی لعنتی

محل سگ بهم بزار همیشه از من فرار کردی چرا از من فرار میکنی ؟ انقدر نجسم ؟


من روانشناس خوبیم اتفاق یک ویژگی دارم که خیلی خوبه بدونی من یکی از سمج ترین ادمای دنیام

سک بریز


با یک اخوند کلفت که مسئولیت مملکتی داره انقدر تو وبلاگش کل کل کردم که وبلاگش رو تعطیل کرد تو که رقمی نیست بانوی من

بانو دوستت دارم

تو هیچوقت نمیفهمی من کیم ولی من دوستت دارم تو روحت درگیر منه حتی همین الان چه بخواهی و چه نخوای میایی به وبلاگ و سر میزنی و من تا ابد از تو خواهم نوشت از عشقی که حروم کردی و با بچه بازی و سطح فکر پایینت حرومش کردی ......


دوستت دارم لعنتی

ابلیس سک بریز

چشمام داره در میاد فشارم زده بالا بدنم پر از الکله مغزم سوت میکشه .... دوستت دارم لعنتی


تا حالا عاشق بودی ؟

تو لعنتی هستی فکر نکنم تا حالا طرف این چیزا رفته باشی


من یکدفعه رفتم و دلم رو دادم دست تو برای هفت جد و ابادم بسه 



به من توجه کن لعنتی 


بانو دوستت دارم تا ابد در این وبلاگ از تو مینویسم



تا ابد

حتی اگه با یکی دیگه ازدواج کنی و بری تا ابد از تو مینویسم لعنتی من


بانوی من



بزار این بغض فرو خورده رو فریاد بزنم با صدای بلند


دددددددددددددووووووووووووسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دددددددددددداااااااااااااااااارررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممم


دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم بانو  دوستت دارم بانو دوستت دارم ....... لعنتی خانوم نگفتی از چه ادمی خوشت میاد ؟ خوشگل ؟ خوشتیپ ؟ پولدار ؟ تحصیلکرده ؟ از یک خانواده اصیل ؟ افتاب و مهتاب ندیده ؟ دارم دیوونه میشم میخوام مغزم رو بکوبم به دیوار بکوبم بکومبم بگم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم


اخیش

میخواهم بگم عاشقتم عاشقتم عاشقتم میفهمی کله پوک


لعنتی تو اصلا معنی اش رو میفهمی میخواهمت خانم میخواهمت ................

دوستت دارم


گریم در وامد لعنتی


دوستت دارم ....دوستت دارم


میخواهم بگم دوستت دارم با صدای بلند میخواهم این بغض فرو خورده رو دوباره فریاد بزنم بهت بگم دوستت دارم هزار تا


بعضی و قتها فکر میکنم لیاقتش رو نداری



تا ته مغزت فرو رفتم لعنتی انکار نکن


دوستت دارم با صدای بلند داد میزنم دوستت دارم   

 

تو را از بین صدها گل جدا کردم......

عشق من  

 

فکر میکنی خوشگلتر یا خوشتیپ تر از تو توی این عالم نیست ؟ پس فکر کن چرا تو رو انتخاب کردم و فکر کن علتش چی بوده ؟ چون تو نجیب و خانمی .....لعنتی  

 

دوستت دارم



دوستت دارم


چهارشنبه سوریه احتمالا رفتی خوشگذرونی ....


زردی تو از من 

.

.

.


سرخی من از تو 




دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد