یبلیبلیبلیب

رذزرذزر

یبلیبلیبلیب

رذزرذزر

ما که نفهمیدیم

ما که نفهمیدیم بابا  ما که نفهمیدیم مشکل از کجاست و تو از چی بدت اومده / چون گفتم با یک مشاور مشورت کن بدت اومد ؟ حرف بدی نزدم ؟ منضور سوئی نداشتم . من هرگز تو رو مسخره نمیکنم . هرگز........لطفا بگو دقیقا از کدوم قسمتش بدت اومده که من منظور اصلی ام رو برات تبیین کنم . باور کن هر چی فکر میکنم از کدوم قسمتش بدت اومده نمیفهمم .

از اخرین اس ام اس شروع میکنم :

در مورد این عبارت تحقیق کن : انسان بما هو انسان


خب این عبارت در عرفان اسلامی جایگاه ویژه ای داره به معنی ارزش انسان بخاطر وجود روح خدا در او و بخاطر استعداد ویژه ای است که برای به کمال رسیدن داره . عرفا داخل خودشون یک مکتبی دارند به اسم پلورالیسم . یعنی اینکه همه ی موجودات و انسانها رو قسمتهایی از خدا میبینند و همه رو خواه نا خواه در جهت حرکت خدا میبینند . البته اون عبارت توضیحات بیشتری هم داره که فعلا فرصتش نیست .

جواب این سوال رو پیدا کن :

انسان برتر است یا ایدئولوژی ؟


ایدئولوژی یعنی همون عقیده ای که داری و معنی این سوال اینه که تو برتری یا اسلام . وجود تو ارزشمند تر است یا مثلا وجود اسلام . که جواب خیلی طولانی داره اما جواب یک خطی اش اینه که وجود تو برتر از اسلامه .


از کدوم جمله ی پست قبلی بدت اومد ؟ گفتم برو پیش مشاور ؟ خب مگه چیه ؟ مشاور به ادم کمک میکنه . من خودم این برنامه ی هزهر راه نرفته و هزار شاید و باید تلویزیون رو همیشه نگاه میکنم و حرف روانشناسهاش رو خوب گوش میدم .  شاید از اون کلمه ی روانشناس بدت اومده ؟ باشه ویرایشش میکنم . شاید از صحبتی که من در مورد کلمه ی علت و چرا داشتم فکر کردی دارم مسخره ات میکنم .؟ بابا به جون هرکی میپرستی این یکی از مباحث فلسفی و منطقی و زبان شناسی هست . برو از هر کی که اینکاره است بپرس بگو بین دلیل (همون چرا)و علت چه فرقی هست ؟ ببین چه جوابی میده !


بهر حال در پست بعد علت اصلی اینکه چرا نماز نمیخونم رو برات توضیح میدم .



باز هم اگه از کلمه ای ناراحت شدی . ازت معذرت خواهی میکنم . تو ببخش  . من هیچوقت قصد مسخره کردن تو رو ندارم . تو هم انقدر من رو اذیت نکن .... تو این دو روز اندازه ی یک عمر ازت معذرت خواستم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد