یبلیبلیبلیب

رذزرذزر

یبلیبلیبلیب

رذزرذزر

بازگشت بانو (درک میکنم تو را)

درود بر بانو

خب بالاخره امروز جواب اس ام اس را دادی که بسیار خوشحالم کردی همچنین با اینکه میدانستی من با تو تماس گرفتم یک "الو" گفتی که خیلی خنک شدم . دستت درد نکند همین مقدارش هم غنیمت است .


در پست قبلی گفتم که این نبرد را در طول تاریخ مردان برده اند مطمئن باش که من هم این نبرد را خواهم برد  امروز که گوشی را برداشتی و جواب اس ام اس را دادی بعنوان اولین جبهه ی فتح شده بهش نگاه میکنم ..........


و اما اصل مطلب :


دوستت دارم 


و در ادامه :


میدانم چرا نمیخواهی به این رابطه گرما ببخشی . من درک میکنم تو را بانو من به همین "الو "ها و اس ام اس های دیر به دیر دلخوشم ولی کاش میشد سوالاتت را از من بپرسی .

دوست دارم سوالهایت را بپرسی البته به جز همان سوالی که میدانی جوابش را نخواهم داد


پس ....بپرس....


اما سوال من رو جواب ندادی امیداوارم جواب بدی :

از چه ادمی خوشت میاد ؟ دوست داری من چجور ادمی باشم ؟ دوست داری اونی که دوستت داره چجور ادمی باشه ؟

مو مشکی ؟ خوشگل ؟ ابرو کمند ؟ 



میخواهم یک مسئله ی مهم رو بهت بگم بانو ....


این رابطه بیش از اون چیزی که فکر میکنی طولانی خواهد شد و به این زودی ها ملاقات اگاهانه ای صورت نخواهد گرفت چون باید وقتش برسه ........خیلی مهمه باید وقتش برسه و وقتش هم به این زودی ها نمیرسه حداقل تا ..... سال دیگه


اما نکته ی جالب و مهم اینه که تو باید نسبت به نظرات طرافیانت بی تفاوت باشی .....من مرحله به مرحله هدایتت میکنم .تو این مرحله تو باید نسبت به من شناخت بدست بیاری و من هم نسبت به تو نیاز به شناخت بیشتری دارم و همچنین اگه اطرافیانت نظری راجع به تو یا شخص دیگری داشتند و شخصی رو برای تو در نظر گرفته بودند باید بی تفاوت باشی تا بتدریج همه چیز خودش فراهم بشه ....


یک اس ام اس بهت دادم نمیدونم رسید بهت یا نه !

نوشته بودم :


"میدانم خانواده ات یک نفر را برایت در نظر گرفته اند "


خب شاید خودت از این موضوع خبر داشته باشی یا نداشته باشی ولی من خبر دارم به کسی شک نکن کسی تو خانوادتون خبر چین نیست من ابر سفیدم و از بالا همه چیز رو نگاه میکنم ضمنا کلاغها هم رابطه ی خوبی با من دارند ........


اشتباه میکنم ؟ بگو اشتباه میکنی !


گفتنی ها زیاده


اگه بعضی وقتها تو نوشته هام عصبانی میشم یا از کوره در میرم و بی ادب میشم ناراحت نشو ...... من رو درک کن . گاها واقعا بخاطرت عصبی و ناراحت میشم مخصوصا با این رفتاری که تو داری . با دست پس میزنی و با پا پیش میکشی .


گفتنی ها زیاده بازهم مینویسم .


به قاصدکها میسپارمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد